– Środki zamierzamy przeznaczyć na realizację nowej strategii, która w znaczący sposób przyspieszy wzrost spółki oraz zapewni nam miejsce w czołówce producentów gier mobilnych na świecie – tłumaczy Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. Jednym z głównych punktów nowej strategii spółki jest publikacja kilku nowych gier w modelu Free2Play rocznie. Będzie to możliwe, ponieważ oprócz produkcji 2 tytułów własnych każdego roku, Vivid Games zostanie również wydawcą gier.

– Zamierzamy wykorzystać nasze doświadczenia i umiejętności z zakresu promocji, monetyzacji, relacji biznesowych, publikując nie tylko swoje lecz również najlepsze gry produkowane przez zewnętrznych producentów – komentuje Kościelny. Spółka zwiększy swoją obecność w Azji, gdzie model Free2Play jest najbardziej popularny. – Przychody branży Azji w 2014 r. podwoiły się i wyniosły blisko 13 mld dol., a udział kontynentu w globalnym rynku zwiększył się do 56 proc. Negocjujemy kilkanaście umów, zarówno w zakresie nowych kanałów dystrybucji, jak i przede wszystkim w sprawie publikacji Real Boxing 2 w Azji – zapowiada szef Vivid Games.

Kolejnymi tytułami w portfolio po Real Boxing 2 będą Street Fighting i Real Casino. Ich premiery będą miały miejsce w 2016 r. – Zamierzamy skoncentrować się na grach o wysokiej jakości, opierających się na współzawodnictwie, przeznaczonych dla użytkowników z segmentu mid-core oraz w modelu Free2Play – kontynuuje Kościelny. Vivid Games zamierza zapewnić graczom możliwość globalnego sieciowego współzawodnictwa. Będzie to możliwe dzięki innowacyjnej w skali światowej platformie mobilnego e-sportu, która zostanie uruchomiona w 2016 r. – Nasze gry dostępne są w prawie 200 krajach na całym świecie, a w turnieje Real Boxing grają setki tysięcy graczy. Zamierzamy zaadoptować fenomen e-sportu do oczekiwań i możliwości platform mobilnych – zapowiada.