– To kolejny etap realizacji strategii, który zapewni nam dynamiczny wzrost skali działalności oraz dywersyfikację portfela produktów. Pierwsze tytuły trafią na rynek już w przyszłym roku – informują w Vivid Games. Prezes bydgoskiego studia Remigiusz Kościelny podkreśla, że wydawanie gier mobilnych zewnętrznych producentów jest naturalnym krokiem rozwoju firmy i jednocześnie silnie uzasadnionym biznesowo rozszerzeniem działalności spółki. – Notujemy liczne sukcesy związane z publikacją i marketingiem tytułów własnych. Wprowadzenie na rynek kilku takich gier rocznie pomoże nam rozwijać się dużo szybciej – komentuje.

W ramach działalności programu, zewnętrzni producenci uzyskają dostęp do autorskich technologii: multi-platformowego silnika rozgrywek wieloosobowych, systemu dostarczania treści, jak również wiedzy oraz sprawdzonych rozwiązań z zakresu produkcji, analityki i monetyzacji. Program obejmie również kompleksowe działania promocyjne w kanałach dystrybucji, produkcję materiałów marketingowych, pozyskanie użytkowników, zarządzanie i wsparcie społeczności. – Poszukujemy gier free-to-play. Vivid Games jest w stanie zapewnić niezbędne zaplecze i zaangażować się w finansowanie. Dzięki temu oraz dzięki możliwości połączenia ze światowej klasy licencjami IP możemy zwiększyć potencjał sprzedażowy każdego produktu – przekonuje Kościelny.

Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest Real Boxing, który trafił do ponad 26 mln odbiorców. W połowie 2014 roku miała miejsce premiera kolejnej dużej marki – Godfire: Rise of Prometheus. W czerwcu 2012 r. Vivid zadebiutował na rynku NewConnect. Akcje w tym czasie zdrożały o 2,7 tys. procent, z poziomu 0,39 zł do 8,48 zł.