Gra jest dystrybuowana elektronicznie na platformach App Store, Google Play oraz gamesrepublic.com. Premiera miała miejsce 11 listopada. – Bardzo cieszymy się, że wypuszczamy na rynek „TWoM" w wersji na smartfony. Otrzymywaliśmy mnóstwo sygnałów, że nasz tytuł jest bardzo wyczekiwany przez graczy korzystających z tego typu urządzeń przenośnych – komentuje Grzegorz Miechowski, prezes 11 bit studios. Przypomina, że w połowie lipca br. miała miejsce premiera gry w wersji na tablety.
– Tabletowa wersja cieszy się sporym wzięciem, dlatego liczymy, że premiera smartfonowej wersji będzie miała istotny wpływ na nasze wyniki finansowe za IV kwartał i cały 2015 rok, zwłaszcza że światowy rynek smartfonów jest wielokrotnie większy niż rynek tabletowy – podkreśla szef 11 bit. Deweloper stworzył specjalnie nowy interface dostosowany do mniejszych ekranów. – Dzięki temu zachowana została płynność grania i jakość gry – mówi Miechowski. Zwraca jednocześnie uwagę, że najnowsza aplikacja spółki ma charakter uniwersalny. – To oznacza, że jeśli ktoś zakupił ją w wersji na tablety to na tym samym koncie może ją również uruchomić na smartfonie – dodaje.
Wcześniej „TWoM" był dostępny w wersji na PC. Wkrótce gra ma trafić również na konsole. W pierwszych dniach po premierze smartfonowy „TWoM" oferowany będzie w cenie 6,99 dol. (lub równowartość). W kolejnych tygodniach cena wyniesie 14,99 dol. Studio podaje, że koszt stworzenia smartfonowej wersji gry nie przekroczył 100 tys. zł.