Gra ukaże się równocześnie w wersjach na komputery PC (platformy Steam oraz gog.com) oraz konsole PlayStation4 i Xbox One. Autorem produkcji jest studio The Deep End Games z USA. - W mojej ponad 15-letniej karierze w branży gamedeveloperskiej nie współpracowałem jeszcze z takim partnerem jak Feardemic. Dzięki temu, że spółka wywodzi się z developerskiego środowiska, proces publishingu gry oparliśmy na wysoce profesjonalnych i partnerskich warunkach. Feardemic rozumie obie strony relacji wydawca-developer, a ich bezpośrednie podejście pozwala nam skoncentrować się na produkcji jak najlepszej gry - komentuje Bill Gardner, szef studia The Deep End Games.
Studio zostało założone przez weteranów branży gier wideo, którzy odpowiadają m.in. za sukces serii „Bioshock" czy „Dead Space". Przy „Perception" Amerykanie po raz pierwszy sięgnęli po współpracę z grupą Bloober Team. „Perception" to horror psychologiczny, produkcja indie oparta na mechanice echolokacji. Rozgrywka oparta jest o historię niewidomej dziewczyny, w którą wciela się gracz. - Media poświęcone grom wymieniają „Perception" jako jeden z najważniejszych tytułów niezależnych nadchodzących w tym roku. Największy na ten moment magazyn o grach komputerowych, Game Informer, uznał grę za jedną z najciekawszych produkcji indie na tegorocznych GDC w San Francisco - dodaje Piotr Babieno, prezes Bloober Team.