Vivid Games: 2018 będzie dla bydgoskiego studia pracowitym rokiem

Rok 2018 będzie kolejnym, w którym wartość rynku gier mobilnych wzrośnie i osiągnie niemal 53 mld USD – prognozuje firma Newzoo. Sektor gier mobilnych ma stanowić w kolejnych latach coraz większy odsetek całego rynku, dochodząc w 2020 r. do 40 proc.

Publikacja: 16.01.2018 04:00

– Nadal najbardziej dochodowymi pozostają gry w modelu free to play (darmowe, z opcją mikropłatności – red.), kluczowym także dla Vivid Games – komentuje Remigiusz Kościelny, prezes i akcjonariusz tej spółki. Najbliższe miesiące będą dla niej bardzo ważne. W I półroczu planuje wydać trzy duże tytuły: „Space Pioneer", „Metal Fist" i „Gravity Rider". – Rozpoczniemy także prace nad dwoma kluczowymi projektami technologicznymi, które otrzymały wsparcie z programu Game INN. Ponadto nieustannie prowadzimy selekcję gier napływających do Vivid Games Publishing – podkreśla prezes Kościelny. Liczy, że suma tych wszystkich działań pozwoli spółce zaliczyć 2018 r. do udanych.

Roczna subskrypcja parkiet.com za 149 zł

Zyskaj pełen dostęp do analiz, raportów i komentarzy na Parkiet.com

Technologie
Zwiastun nowego „Wiedźmina” ma już kilka milionów odsłon
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Technologie
Pogrom w grach. 11 bit studios ciągnie branżę w dół
Technologie
11 bit i PCF. Czy w grach dzieje się coś złego?
Technologie
Premier: TVN i Polsat na listę spółek pod ochroną
Materiał Promocyjny
Cyfrowe narzędzia to podstawa działań przedsiębiorstwa, które chce być konkurencyjne
Technologie
Hiobowe wieści z 11 bit studios. Wiemy o którą grę chodzi
Technologie
PCF Group nie pozyskało finansowania. Co zrobi?