Spółka podała, że tytuł ten w wersji na komputery PC, Mac i Linux został świetnie przyjęty przez graczy i zbiera bardzo dobre recenzje. – Spółka ifun4all konsekwentnie dąży do poszerzenia grupy odbiorców. Bardzo dobre przyjęcie „Red Game Without a Great Name" w wersji na iOS, pozwala oczekiwać, że wersja na PC ma duży potencjał, zwłaszcza że dostała wsparcie na platformie Steam, a pierwsze recenzje są bardzo pozytywne. Oczywiście nie oczekujemy, że gra będzie miała na tej platformie sprzedaż choćby zbliżoną do „Layers of Fear", ale przy poniesionych na produkcję kosztach pozwoli naszej spółce zależnej na osiągnięcie dobrego wyniku – podkreśla Piotr Babieno, prezes Bloober Team.
"Red Game Without a Great Name" trafiła bezpośrednio na Steam z pominięciem tzw. procesu Greenlight. Przez pierwsze siedem dni (okres premiery) gra kosztuje w cenie promocyjnej 3,99 dol. Po tym czasie cena wzrośnie o 1 dol. Podobna polityka cenowa będzie obowiązywała na platformie PS Vita, gdzie gra trafi na rynek już 15 grudnia.
Firma iFun4all po rozmowach z partnerami handlowymi postanowił rozwijać markę i pracuje obecnie nad drugą częścią trylogii o roboczej nazwie „Green Game". Cała trylogia usadowiona została w popularnym wśród graczy świecie steampunku, a jej główny bohater to mechaniczny ptak dostarczający informacje do różnych odbiorców. – Premiera „Red Game Without a Great Name" jest więc też po części przygotowaniem gruntu pod kolejne tytuły z serii. „Green Game" jest praktycznie gotowa. Początkiem przyszłego roku poinformujemy o planach wydawniczych związanych z tym tytułem – zapowiada prezes Babieno.