Gra, która powstała na bazie roboczego projektu „Blind'n'Bluff", trafi na rynek jako „Far Peak". Krakowskie studio ujawniło, że scenariusz rozgrywki został osadzony wokół tematyki himalaizmu lat 80-tych ubiegłego wieku, a całość mocno zainspirowano prawdziwymi doświadczeniami światowej sławy himalaistów. - „Far Peak" to nasza próba złożenia hołdu polskiemu himalaizmowi. Mamy nadzieję, że projekt pozwoli nam na przekazanie wiedzy na ten temat - mówi Michał Mielcarek, prezes iFun4all.
Jak tłumaczy, tytuł powstał na bazie „Blind'n'Bluff" i ewoluował w kierunku dojrzałej historii osadzonej w ciekawej scenerii, z realnie oddanymi relacjami międzyludzkimi, trudnymi decyzjami etycznymi do podjęcia, a także mechanikami rozgrywki wykorzystującymi real world data (element rozszerzonej rzeczywistości). - Doświadczenie zdobyte przy poprzedniej produkcji, jaką była gra „Serial Cleaner" oraz aktualne trendy rynkowe skłoniły nas do podjęcia decyzji o całkowitym zredesignowaniu oraz zremasterowaniu projektu - wyjaśnia Michał Mielcarek. Jednocześnie prezes zaznacza, że spółce zależało na tym, by „Far Peak" wpisał się w specjalizację studia. iFun4all prowadzi prace badawczo-rozwojowe w ramach programu GameINN, koncentrując się na technologii real world data.
„Far Peak" jest przede wszystkim nastawiony na opowiadanie historii inspirowanej prawdziwymi doświadczeniami światowej sławy himalaistów lat 80-tych XX wieku. W najnowszej grze spółka wykorzystała fragmenty kodu oraz animację, która powstawała na potrzeby „Blind'n'Bluff". Spółka wciąż rozwija nowy tytuł i rozważa przeniesienie elementów mechaniki z „Far Peak" do dwóch kolejnych własnych produkcji.
W grudniu gamedeveloper informował, że w najbliższych 12 miesiącach planuje dwie premiery gier, jednocześnie pracując nad trzema tytułami.