Analitycy zwracają uwagę m.in. na planowane skrócenie odstępów pomiędzy kolejnymi premierami oraz na zwiększenie liczby projektów z wydawnictwa. Studio – zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami – właśnie podało informacje dotyczące kolejnych projektów przygotowywanych przez zewnętrzne studia.
Teraz giełdowa spółka ma parafowane trzy takie umowy. Za pierwszym projektem o roboczej nazwie „Vitriol" stoi polskie studio Fool's Theory. Ma już ono na koncie udaną grę „Seven: The Days Long Gone". Z kolei drugi projekt realizuje hiszpańskie studio Digital Sun Games, czyli producent „Moonlightera". Trzecia gra na razie owiana jest tajemnicą. Wiadomo tylko, że zostanie stworzona przez zagraniczne studio.
Do tej pory najważniejszymi pozycjami w portfelu wydawniczym giełdowej spółki był wspomniany już „Moonlighter" (trafił do sprzedaży w 2018 r.) i „Children of Morta" (2019). Zarząd sygnalizuje, że budżety kolejnych projektów będą znacząco wyższe niż dwóch powyższych gier. Na każdą z nich spółka wyłożyła po 2–3 mln zł i bardzo szybko odzyskała zainwestowane pieniądze. Ocenia, że potencjał komercyjny nowych tytułów jest dużo większy.
Największy wpływ na wyniki 11 bit studios mają jednak gry własne. Awans do wyższej ligi zapewnił spółce tytuł „This War od Mine". Potem potwierdziła swoją pozycję premierą „Frostpunka". Teraz z kolei pracuje nad grą o roboczym tytule „Projekt 8". Ipopema Securities spodziewa się, że premiera odbędzie się w 2022 roku, a sprzedaż w ciągu pięciu lat wyniesie 5,5 mln kopii, przynosząc ponad 120 mln zł przychodów w samym 2022 r. kmk
Notowania akcji na stronie: