"W styczniu 2020 nasze przychody osiągnęły poziom 8,5 mln zł, co jest rekordowym poziomem w historii Grupy. Ponadto to kolejny miesiąc z rzędu, w którym notujemy duży wzrost poziomu przychodów miesiąc do miesiąca, co jest w dużej mierze ponownie zasługą bardzo dobrych wyników gier hyper-casualowych. W styczniu wprowadziliśmy na rynek nowy tytuł z tej kategorii, co w połączeniu z grami wydanymi w poprzednich miesiącach oraz intensywnym wsparciem marketingowym, przyniosło bardzo pozytywny efekt przychodowy. Nasze gry hyper-casualowe są proste, ale jednocześnie wciągające i charakteryzują się bardzo dobrą monetyzacją" - powiedział prezes Marcin Olejarz, cytowany w komunikacie.
Wiceprezes Hannibal Soares podkreślił, że w segmencie gier Gaas ostatnie miesiące to był okres przejściowy i w najbliższych tygodniach planowana jest duża aktualizacja "Archery Club", wprowadzająca nowe elementy rozgrywki, m.in. wydarzenia i kluby, a także aktualizacje innych tytułów - "Tanks A Lot! oraz Darts Club".
"Siłą rzeczy, ze względu na wspomniane plany aktualizacji, budżet marketingowy na te tytuły został przesunięty na kolejne okresy. Większe kampanie marketingowe dla nich rozpoczniemy zaraz po wprowadzeniu aktualizacji" - dodał Soares.
Na I połowę 2020 r. zaplanowany jest debiut gry "Cooking Festival", wspomniane duże aktualizacje Archery Club, Tanks a Lot! oraz Darts Club, debiuty nowych gier hyper-casualowych oraz wprowadzenie na platformę Nintendo Switch dwóch kolejnych gier: "Carnage Battle Arena" oraz "Bridge Builder Adventure", podano także.
"Stale monitorujemy aktualne trendy na rynku gier mobilnych i zauważamy obecnie duży potencjał rozwoju w obszarze gier typu hyper-casual, potwierdzony wyraźnym wzrostem przychodów uzyskanych przez nas z tego gatunku gier w ostatnich miesiącach. Dzięki elastycznej strukturze naszych zespołów deweloperskich, jesteśmy w stanie dynamicznie alokować zasoby do projektów, w których widzimy największy potencjał. Biorąc to wszystko pod uwagę, postanowiliśmy znacząco zwiększyć swoje zaangażowanie w produkcję oraz kampanie marketingowe gier typu hyper-casual" - dodał Olejarz.