Gry. Cyfrowej sprzedaży wirus nie szkodzi

Chiny są największym rynkiem gier komputerowych na świecie. Również polskie studia sprzedają tam swoje tytuły. Inwestorzy zastanawiają się, jak na wyniki giełdowych producentów wpłynie trwająca epidemia, której epicentrum są właśnie Chiny.

Publikacja: 13.02.2020 05:15

Gry. Cyfrowej sprzedaży wirus nie szkodzi

Foto: AFP

– Nie zauważamy wpływu koronawirusa na sprzedaż gier zarówno własnych, jak i z wydawnictwa, mimo że Chiny są dla nas jednym z najważniejszych rynków. Wynika to z faktu, że nasze produkty trafiają do klientów końcowych za pośrednictwem kanałów elektronicznych/cyfrowych, więc nie dotykają ich problemy związane z logistyką dostaw – informuje Dariusz Wolak, odpowiadający za relacje inwestorskie w 11 bit studios. Dodaje, że w związku z tym epidemia koronawirusa nie będzie miała wypływu na wyniki spółki za I kwartał.

Roczna subskrypcja parkiet.com za 149 zł

Zyskaj pełen dostęp do analiz, raportów i komentarzy na Parkiet.com

Technologie
Pogrom w grach. 11 bit studios ciągnie branżę w dół
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Technologie
11 bit i PCF. Czy w grach dzieje się coś złego?
Technologie
Premier: TVN i Polsat na listę spółek pod ochroną
Technologie
Hiobowe wieści z 11 bit studios. Wiemy o którą grę chodzi
Materiał Promocyjny
Cyfrowe narzędzia to podstawa działań przedsiębiorstwa, które chce być konkurencyjne
Technologie
PCF Group nie pozyskało finansowania. Co zrobi?
Technologie
Decyzja sądu uderza w notowania Cyfrowego Polsatu i Zygmunta Solorza