Tegoroczna wiosna zapowiada się wyjątkowo bogato, jeśli chodzi o premiery polskich gier komputerowych, które mają szanse podbić serca i kieszenie fanów tego typu rozrywki z całego świata.
Jako pierwszy, już 12 marca, zadebiutuje „Sniper: Ghost Warrior 2" giełdowego City Interactive. Tytuł pojawi się równocześnie w wersji na komputery PC oraz konsole Xbox360 i PS3. Pierwszą część sagi kupiło już 3 mln fanów. Przedstawiciele producenta liczą, że „Sniper 2" będzie miał jeszcze lepszą sprzedaż.
23 kwietnia na sklepowe półki trafi „Dead Island:Riptide" czyli kontynuacja niezmiernie popularnej (sprzedaż przekroczyła 5 mln kopii co jest polskim rekordem w branży) gry „Dead Island". W Europie pozycja zadebiutuje 26 kwietnia. Producentem jest Techland.
Obie premiery rozdzieli „Gears of War: Judgment". Reprezentuje popularny gatunek shooterów (strzelanek). Został stworzony przez studio People Can Fly. Premiera gry planowana jest na 19 marca. W Polsce tytuł pojawi się 22 marca. „Gears of War: Judgment" to już czwarta odsłona niezmiernie popularnej na całym świecie sagi „Gears of War". Łączna sprzedaż trzech wcześniejszych części (pierwsza ukazała się w 2006 r.), według VGChartz, sięgnęła już 18,36 mln sztuk. Tytuł, podobnie jak wcześniejsze części, ukaże się jedynie w wersji na konsolę Xbox360 (tylko otwierający serię tytuł został również wydany na PC).
- Oficjalnie prace nad „Gears of War: Judgment" ruszyły w II kwartale 2011 roku. Projekt trwał zatem dwa lata – mówi Sebastian Wojciechowski, dyrektor studia People Can Fly. Deklaruje, że gra to wspólne dzieło People Can Fly i Epic Games (amerykański koncern jest od 2007 r. właścicielem polskiej firmy). - Tytuł łączy więc w sobie doświadczenie weteranów serii, nadzorujących całość projektu, i nowatorskie pomysły oraz talent naszych deweloperów – oznajmia Wojciechowski. Przypomina, że warszawskie studio pracowało już wcześniej nad wersją PC pierwszej części serii. Było również zaangażowane przy "Gears of War 3".