Gravity Rider trafił do globalnej dystrybucji w Apple App Store w czwartek, a w Google Play w piątek. - Jest jeszcze zbyt wcześnie oceniać potencjał komercyjny w pełni, jednak już teraz jesteśmy zadowoleni z ilości pobrań i dynamiki wzrostu – tytuł znajduje uznanie wśród graczy w Azji, Europie, Ameryce Północnej oraz na Bliskim Wschodzie. W chwili obecnej, zgodnie z założeniami, zdecydowaną większość przychodów generujemy z wyświetlania formatów reklamowych –komentuje, cytowany w komunikacie Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.
Czytaj także: Vivid Games: Popremierowy zastrzyk optymizmu
Najwyżej notowanym krajem pod kątem ilości pobrań są Chiny, gdzie tytuł znajduje się na trzeciej pozycji wśród najczęściej pobieranych gier. Chiny są obecnie, według Newzoo, największym wartym 38 mld USD rynkiem gier. Cały światowy rynek gier ma w tym roku osiągnąć wartość niemal 140 mld USD.
- Poza bardzo pozytywnymi opiniami graczy i dużą liczbą pobrań najbardziej cieszą nas wysokie metryki retencyjne. Analizujemy napływające dane i pracujemy nad kolejnymi aktualizacjami - pierwsza z nich trafi do graczy już za 3 tygodnie – zapowiedział Wojciech Mazur, product owner „Gravity Rider" po stronie Vividu.