– Naszym priorytetem pozostają gry w formule GaaS (gry jako usługa – red.) – te, które będą miały premierę w najbliższym czasie, są już gotowe, natomiast czekamy na najlepszy moment, by wraz z premierą otrzymać wsparcie promocyjne platform dystrybucyjnych. W lipcu do sklepów AppStore i Google Play na całym świecie trafią karcianka „Mighty Heroes" oraz „Idle Microchip Factory". Poza nimi do końca roku wydamy co najmniej pięć innych gier w formule GaaS. Wśród nich jest „Archery Club". Druga połowa roku zapowiada się dla naszej grupy bardzo ciekawie – zapewnia.
Nad swoimi tytułami pracuje także MoonDrip, joint venture Boombit w Chinach. Spółka planuje tam także kampanię user acquistion, czyli pozyskiwania graczy (w skrócie UA). – „Tanks a Lot!", czyli jeden z naszych najpopularniejszych tytułów, już w pierwszej połowie kwietnia pokazał, że dobrze radzimy sobie na tym rynku, i to bez ponoszenia znacznych wydatków na UA – podkreśla Olejarz. – „Tanki" otrzymały wtedy tytuł gry dnia od tamtejszego AppStore'a. Liczymy, że intensyfikacja UA w Chinach sprawi, że gra ponownie będzie się cieszyć rosnącą popularnością na tym największym na świecie rynku gier mobilnych – dodaje. Prezes wierzy, że wyniki w kolejnych miesiącach pokażą pełen potencjał spółki, co przełoży się na wzrost jej wartości dla akcjonariuszy.
Notowania akcji na stronie: