BoomBit liczy, że pomogą one zwiększyć przychody w kolejnych miesiącach. Szacunkowe skonsolidowane przychody ze sprzedaży w czerwcu wyniosły 3,10 mln zł dla gier wydawanych w formule GaaS oraz 0,80 mln zł dla gier wydawanych w formule GaaP.
- W III kwartale planujemy trzy premiery naszych gier w formule GaaS - wszystkie tytuły są już gotowe, natomiast czekamy na dobry moment, by wraz z premierą otrzymać featuring, czyli wsparcie promocyjne platform dystrybucyjnych. W związku z powyższym spodziewamy się, że w kolejnych miesiącach uda nam się osiągnąć wyższe przychody niż w czerwcu – poinformował Marcin Olejarz, prezes BoomBitu.
Notowania spółki spadają jednak o około 3,5 proc., ponieważ szacunkowe przychody ze sprzedaży w czerwcu wyniosły 3,9 mln zł wobec 4,4 mln zł w maju. Prezes tłumaczy, że spadek przychodów w ujęciu miesięcznym jest spowodowany brakiem istotnych premier w czerwcu. Ponadto należy pamiętać, że przechody w maju okazałby się być stosunkowo wysokie, na co wpływ miała bardzo udana premiera gry „Idle Coffee Corp".