W pierwszym półroczu notowany na giełdzie producent gier wypracował 95,2 mln zł przychodów wobec 38,3 mln zł rok wcześniej. Dużą poprawę widać też na poziomie zysków. Operacyjny poszedł w górę do 28,4 mln zł z 15 mln zł, a zysk netto wyniósł 23,4 mln zł, podczas gdy rok wcześniej był na poziomie 12,5 mln zł. Przepływy z działalności operacyjnej na koniec czerwca przekroczyły 18 mln zł wobec 12 mln zł w analogicznym okresie zeszłego roku. W samym II kwartale zyski były nieco gorsze od konsensusu analityków, natomiast przychody były zgodne z oczekiwaniami.
Za niemal 150-proc. wzrost przychodów w pierwszym półroczu 2019 roku odpowiada dalszy wzrost popularności głównej gry grupy, czyli „Fishing Clash". Płatności dla tego tytułu wzrosły o 55,6 mln zł w analizowanym okresie. Zarząd podkreśla, że drugi kwartał 2019 roku był dotychczas najlepszym kwartałem pod tym względem.
„ Gra jest wspierana istotnymi budżetami marketingowymi – dla pierwszego półrocza 2019 roku budżet wyniósł 29 mln zł w porównaniu z 6,5 mln w analogicznym okresie poprzedniego roku. W ujęciu kwartalnym, w drugim kwartale 2019 na reklamę zostało wydane 14 mln zł w porównaniu do 15 mln zł w 1Q2019" – czytamy w sprawozdaniu z działalności TSG. Zarząd podkreśla, że drugi tytuł grupy - gra „Let's Fish" - również radziła sobie dobrze, generując niemal identyczny poziom płatności w pierwszym półroczu 2019 r. co w pierwszym półroczu 2018 r.