Carbon Studio: Dobry rok dla branży

W I kwartale przychód netto ze sprzedaży wyniósł 0,45 mln zł, o prawie 150 proc. więcej rok do roku. Zysk netto był wyższy rok do roku o prawie 440 proc. i wyniósł 0,19 mln zł.

Publikacja: 14.05.2020 05:00

Carbon Studio: Dobry rok dla branży

Foto: materiały prasowe

Obecnie studio szykuje się do premiery gry „The Wizards – Dark Times", która zadebiutuje na Steam, Oculus Store i Viveport 4 czerwca. Koszt produkcji to 0,5 mln zł. Część środków pochodzi z emisji akcji spółki, pozostała kwota z bieżącej działalności studia. Dwa tygodnie temu gra zadebiutowała na rynku azjatyckim.

– Wirtualna i rozszerzona rzeczywistość tworzą wspólnie rynek wart ok. 20 mld USD. Obowiązujący lockdown i oferta nowych gier w połączeniu z zapowiadanym przez rynek spadkiem cen gogli VR pozwolą w tym roku osiągnąć rekordowy wynik branży – mówi Błażej Szaflik, prezes Carbon Studio.

Artykuł dostępny tylko dla subskrybentów parkiet.com

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji Parkiet.com

Zyskaj pełen dostęp do analiz, raportów i komentarzy na Parkiet.com

Technologie
Asseco po konferencji: o przejęciach i o tym czy spółka szuka inwestora
Technologie
Analitycy wierzą w AB i Asbis
Technologie
Vercom sypnie groszem
Technologie
QNA uspokaja rynek po decyzji Apple’a
Technologie
Asseco z rekordową dywidendą
Technologie
cyber_Folks drożeje po wynikach