W piątek po południu kurs wynosił 20,6 zł (-7 proc.). W I półroczu przychody BoomBita z gier sięgnęły 114,6 mln zł, co oznacza wzrost rok do roku o 66 proc. Zyski też urosły, ale słabiej. EBITDA o niespełna 15 proc., do 18,4 mln zł, a skorygowany zysk netto o 17,1 proc., do 9,8 mln zł. Z kolei zysk z działalności operacyjnej wyniósł niespełna 12 mln zł wobec 10,4 mln zł rok temu. Zarząd zasygnalizował, że drugie półrocze pod względem wyników powinno być lepsze.

BoomBit jest producentem i wydawcą gier mobilnych. Zadebiutował na GPW w 2019 r., sprzedając akcje w IPO po 19 zł. Jego notowania radzą sobie gorzej niż WIG.GAMES. Od czasu debiutu na GPW kurs BoomBita wzrósł o 8 proc., podczas gdy w tym samym okresie WIG.GAMES (spółka do niego nie należy) zyskał ponad 50 proc.

Zdaniem analityków akcje BoomBita są niedowartościowane. Średnia cena docelowa z tegorocznych rekomendacji implikuje 52-proc. przestrzeń do wzrostu w stosunku do piątkowego kursu. kmk