Wkrótce na rynku pojawi się czwarty DLC inspirowany tytułami „Fallout" i „MadMax" – „Cooking Simulator Shelter".
Przejdźmy do wyników finansowych waszej spółki. Jakie rezultaty wypracowało studio w poprzednich latach, jakie są plany na 2021 r. i kolejne lata?
Wyniki finansowe wykazują tendencję wzrostową. Przychody Big Cheese Studio w 2019 r. miały wartość 7,6 mln zł, a w 2020 r. 11,5 mln zł, co oznacza wzrost rok do roku o 51,3 proc.
Spółka w 2019 r. wypracowała zysk netto w wysokości ponad 5 mln zł, a rok później wartość zysku wzrosła o przeszło 62 proc. i wyniosła ponad 8,2 mln zł. Spółka prowadzi aktywną politykę dywidendową i jest beneficjentem programu IP Box (preferencyjne opodatkowanie dochodów uzyskiwanych ze sprzedaży produktów lub usług wytwarzanych w oparciu o prawo własności intelektualnej – red.). Szacujemy, że w perspektywie długofalowej tendencja ta zostanie utrzymana lub zwielokrotniona.
Nad iloma innymi grami obecnie pracujecie? W którym roku na rynek trafi pierwszy nowy tytuł?
Strategia Big Cheese Studio zakłada jednoczesne prace nad dwoma-trzema produktami rocznie. Do 2023 r. planujemy udostępnić, m.in. „B17 Squadron" i „Pizza Empire".