– FrontlineStudios zadba również o przygotowanie wersji konsolowej Afterfall: Rascal co daje gwarancję, że trafi ona na rynek znacznie szybciej, niż gdybyśmy chcieli ją zrobić własnymi siłami – mówi Tomasz Majka, prezes technologicznej spółki.

Nicolas Games pracuje nad stworzeniem Afterfall: Rascal od prawie roku. Będzie to gra fabularna z gatunku cRPG (computer Role Playing Game) osadzona w postatomowej środkowej Europie. Jej produkcja pochłonęła już parę milionów złotych. Premiera planowana jest na przełom I i II kwartału 2010 r. – Chcielibyśmy ze sprzedaży gry mieć co najmniej trzy razy tyle przychodów niż wydatków, które ponieśliśmy, żeby ją stworzyć – zapowiada Majka.

Nicolas Games finansuje projekt ze środków własnych. Żeby go dokończyć potrzebuje ponad 1 mln zł. Liczy, że pozyska go ze sprzedaży 1,16 mln nowych akcji po 1 zł. Papiery sprzedawane są z prawem poboru. Zapisy przyjmowane są do piątku 16 października. – Zapiszę się na akcje w ramach posiadanych praw – zapewnia prezes. Kontroluje 27 proc. kapitału.