Afterfall:InSanity to najważniejszy projekt, nad którym obecnie pracuje Nicolas Games. Firma liczy, że w dwa lata od premiery, planowanej na wiosną 2011 r., grę kupi milion klientów. Fabularna gra komputerowa z gatunku cRPG (computer Role Playing Game) jest osadzona w postatomowej Europie.
Inwestycja, której budżet szacowany jest na kilka milionów złotych, jest finansowana ze środków pozyskanych przez firmę z niedawnej emisji akcji oraz pieniędzy wydawców. W branży gier komputerowych, jeszcze przed premierą produktu, jej twórca podpisuje umowy z wydawcami, którzy biorą na siebie część kosztów produkcji a następnie zajmują się dystrybucją gry i partycypują w zyskach.
Nicolas Games nie ukrywa, że Afterfall:InSanity chce podbić rynki światowe. Dlatego na początku kwietnia podpisał z TGC porozumienie dotyczące warunków dystrybucji gry na terenie Europy (nie dotyczy Polski, Rosji oraz Czech). W piątek spółka poinformowała o podpisaniu podobnego porozumienia dotyczącego naszego kraju. Partnerem został największych krajowy gracz na rynku gier komputerowych - CD Projekt kontrolowany przez giełdowego Optimusa.
CD Projekt będzie odpowiadał za dystrybucję oraz polską kampanie marketingową produktu. Umowa została podpisana na trzy lata.