Gra, która reprezentuje gatunek survival horror (dzieje się w postatomowej Europie), trafi na sklepowe półki 25 listopada. Przedsprzedaż tytułu rozpocznie się już za tydzień, 10 października.
Na polskim rynku wydawcą gry (czyli firmą odpowiedzialną za dystrybucję) jest CD Projekt. Produkt, którego stworzenie kosztowało prawie 10 mln zł, ukaże się na razie jedynie w wersji na komputery PC. Nicolas Games pracuje nad wersjami na konsole Xbox 360 i PS 3. Do ich ukończenia potrzebuje dodatkowych pieniędzy, które planuje zebrać z emisji akcji. „Afterfall: InSanity" ukaże się w wersji pudełkowej w Polsce i Rosji. – Nasz dział handlowy rozmawia na temat wejścia do sieci handlowych z kolejnych krajów – zapewnia Tomasz Majka, prezes Nicolas Games. Gra będzie też dostępna w wersji cyfrowej przez Internet. Firmą odpowiedzialną za dystrybucję w tym kanale będzie Tro Media (podobnie jak Nicolas Games jest notowana na NewConnect).
„Afterfall: InSanity" ukaże się w wersjach: polskiej, rosyjskiej, niemieckiej i angielskiej. Wersja hiszpańska nie będzie miała lektora, tylko napisy. Prezes Majka konsekwentnie podtrzymuje, że w ciągu dwóch lat od premiery grę powinno kupić ok. 1 mln klientów. Pytany o planowaną sprzedaż do końca roku mówi, że na ten temat będzie mógł się wypowiadać, dopiero gdy pozna pierwsze dane o wynikach przedsprzedaży, czyli w przyszłym tygodniu.