City Interactive wprowadził we wtorek 12 marca, na rynek grę „Sniper 2". W Polsce tytuł zadebiutuje w piątek 15 marca. Produkcja gry pochłonęła ok. 20 mln zł (kwota nie uwzględnia wydatków ma marketing i zakup silnika gry) i całkowicie wydrenowała technologiczną spółką z wolnej gotówki. Wpływ na to miało również siedmiokrotne przesuwanie daty premiery. Pierwotnie najnowszy tytuł City Interactive miał zadebiutować jesienią 2011 r. Poślizg za każdym razem tłumaczony był chęcią jak najlepszego dopracowania gry. Żeby dokończyć prace nad „Sniperem 2" City Interactive musiał jesienią ub.r. wyemitować papiery dłużne za ponad 21 mln zł. Muszą zostać wykupione przed wakacjami. Brak premiery w 2012 r. sprawił, że w poprzednim roku City Interactive, na poziomie skonsolidowanym, miało tylko 41,2 mln zł czyli prawie o połowę mniej niż w 2011 r. Strata operacyjna sięgnęła 21,4 mln zł. Rok wcześniej zysk w tej pozycji wynosił 21,2 mln zł. Na poziomie netto ujemny wynik sięgał 19,8 mln zł wobec 16,9 mln zł zarobku w 2011 r.

Marek Tymiński, prezes City Interactive wierzy, że „Sniper 2", dzięki bardzo dobrej sprzedaży, odniesie sukces finansowy. – Nakład, jaki przygotowaliśmy na premierę przekroczył deklarowane wcześniej 0,8 mln kopii. Przekroczył 1 mln sztuk – oświadczył prezes. Zapowiada, że w niedalekiej przyszłości, ukażą się dwa dodatki do gry. Pierwszy pod koniec marca, drugi w połowie kwietnia.

Jest przekonany o bardzo dobrej sprzedaży „Snipera 2". – Nie mamy co do tego wątpliwości – oświadcza. Deklaruje, że celem spółki jest przekroczenie wyników sprzedaży „Snipera" czyli 3 mln kopii.