Vivid Games to producent i wydawca gier mobilnych w modelu free-to-play. Jak dotąd najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". W ciągu pięciu lat od premiery ta gra wygenerowała ponad 45 mln zł przychodów i została pobrana ponad 53 mln razy. Spółka w 2016 r. przeniosła się z NewConnect na rynek głównym GPW. Jej kapitalizacja wynosi około 82 mln zł przy 24 mln zł wartości księgowej? Kurs akcji firmy w ciągu 12 miesięcy spadł o 40 proc.
Subskrybuj i oglądaj #PROSTOzPARKIETU na youtube
Z prezesem Remigiuszem Kościelnym porozmawiamy o grach: „Space Pioneer”, „Metal Fist” i „Gravity Rider”. Zarząd właśnie podał harmonogram ich premier, to odpowiednio: maj, czerwiec i sierpień. Czy terminy premier uda się dochować? Wcześniej premiery „Metal Fist” i „Space Pioneer”, były przekładane, co znacząco odbiło się na notowaniach akcji. Prezesa Vivid Games zapytamy też o to jaki potencjał ma każda z tych gier, np. w porównaniu do „Real Boxing”? Czy na podobne przychody liczy zarząd? Jak te premiery przełożą się na wyniki finansowe w 2018 r.? Czy planowane są kolejne premiery gier w tym roku? Jakie oczekiwania wiąże zarząd z 2019 r.?