Nicolas Games przesunął zapowiadaną jeszcze na to półrocze premierę Afterfall:Insanity - fabularnej gry komputerową z gatunku cRPG (computer Role Playing Game). Tłumaczy to koniecznością zmiany silnika do grafiki, czyli serca gry. Nowym terminem premiery jest I kwartał 2011 r. Producentem gry jest wewnętrzne studio developerskie Nicolas Games - Nicolas Intoxicate.
Przygotowując się do premiery giełdowa firma podpisał z TGC - The Games Company Worldwide porozumienie dotyczące warunków dystrybucji gry na terenie Europy (nie dotyczy Polski, Rosji oraz Czech). Niemiecka firma będzie odpowiedzialna za wydanie, dystrybucję oraz europejską kampanię marketingową produktu. Umowa została podpisana na dwa lata z możliwością przedłużenia na kolejny rok i będzie miała istotny wpływ na wyniki finansowe Nicolas Games w tym okresie.
- Dostrzegamy ogromny potencjał gry oraz zespołu, który ją tworzy. Afterfal:Insanity pasuje do naszego produktowego portfolio na 2011 rok i strategii naszej firmy, która zakłada dystrybucję wysokiej klasy gier - komentuje Benjamin Bezold, Head of Acquisition at TGC - The Games Company Worldwide.
- Jestem bardzo zadowolony z podpisania umowy. To dla nas krok milowy w realizacji strategii na lata 2010-2012. Produkcja i sprzedaż własnej gry na rynkach światowych to szansa na duże zyski. W ten sposób uniezależnimy się od wahań koniunktury na polskim rynku – mówi Tomasz Majka, prezes Nicolas Games. Deklaruje, że w ciągu dwóch lat od premiery Afterfall:Insanity nabędzie milion klientów.
Wiedźmina, którego stworzył CD Projekt, kupiło do tej pory ponad półtora miliona użytkowników. To największy sukces jeśli chodzi o krajowych producentów kier komputerowych.