Krakowskie studio zostało wybrane do prezentacji tytułu na stoisku organizowanym przez Fundację Indie Games Polska. Chodzi o grę „Serial Cleaner", w której producent postawił na elementy rozszerzonej rzeczywistości. „Serial Cleaner" w dużej mierze będzie oparty o informacje ściągnięte ze świata rzeczywistego (tzw. Real-World Data). – Gra zapowiada się na przełomową dla iFun4all. Dzięki niej spółka umocni swoją pozycję wśród gamedeveloperów wykorzystujących technologię Real-World Data, która jest elementem Augmented Reality (AR, rozszerzona rzeczywistość – red.) – informuje Michał Mielcarek, prezes iFun4all.
Krakowskie studio, po sukcesie poprzednich hitów – „Red Game Without a Great Name" oraz „Green Game: Time Swapper" – zostało dostrzeżone przez entuzjastów systemów AR. – Do prezentacji tytułu w ramach stoiska Fundacji Indie Games Polska zostaliśmy wybrani jako jedna z zaledwie kilku polskich ekip i jako jedyna, która w produkcji wykorzystała elementy rozszerzonej rzeczywistości. Grą „Serial Cleaner" chcemy uplasować się wśród czołówki światowych producentów specjalizujących się w systemach rozszerzonej rzeczywistości. Popularność tego typu rozgrywek, czego przykładem jest fenomen „Pokémon Go", potwierdza przyjęty przez nas kierunek specjalizacji – podkreśla Michał Mielcarek.
Podczas targów w Kolonii, spółka pokaże tytuł dziennikarzom, a także poprowadzi rozmowy z potencjalnymi wydawcami. Wydarzenie będzie okazją do pierwszej oficjalnej prezentacji gry za granicą. Gamescom to najważniejsza impreza na rynki gier na świecie. iFun4all targami rozpoczyna międzynarodową kampanię promocyjną „Serial Cleaner". Natomiast już na początku września spółka pojedzie na targi PAX – największe w USA wydarzenie branżowe dla graczy. – W Seattle również będziemy wystawiać się na stoisku organizowanym przez Fundację Indie Games Polska. Tym razem jednak „Serial Cleaner" pokażemy amerykańskim graczom, czyli naszym docelowym odbiorcom – dodaje prezes.
iFun4all w czerwcu otrzymał dofinansowanie z PARP-u, które w całości przeznaczył na działania związane z dostępem do rynku kapitałowego. Firma powstała w 2009 r. Specjalizuje się w tworzeniu tytułów wykorzystujących „Real World-Data" – informacje ze świata rzeczywistego, które wpływają na rozgrywkę.