Wirtualna rzeczywistość szansą na zyski

Coraz więcej mniejszych studiów decyduje się na skręt w kierunku VR. Co na to „weterani" branży?

Aktualizacja: 10.08.2017 10:52 Publikacja: 10.08.2017 06:07

Wirtualna rzeczywistość szansą na zyski

Foto: Fotolia

Wartość globalnego rynku aplikacji i gier VR (ang. virtual reality – rzeczywistość wirtualna) w tym roku przekroczy 2 mld USD, a w za osiem lat wzrośnie do 35 mld USD – prognozuje Goldman Sachs. W Polsce ten segment raczkuje, ale nie brakuje spółek, które kują żelazo, póki gorące, i przygotowują produkty i usługi bazujące na tej nowej technologii. Największą popularnością cieszy się ona w branży gier.

Promocja i edukacja

Pozostało 83% artykułu
Roczna subskrypcja parkiet.com za 149 zł

Zyskaj pełen dostęp do analiz, raportów i komentarzy na Parkiet.com

Technologie
CD Projekt odsłania karty. Wiemy o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Technologie
Pogrom w grach. 11 bit studios ciągnie branżę w dół
Technologie
11 bit i PCF. Czy w grach dzieje się coś złego?
Technologie
Premier: TVN i Polsat na listę spółek pod ochroną
Materiał Promocyjny
Cyfrowe narzędzia to podstawa działań przedsiębiorstwa, które chce być konkurencyjne
Technologie
Hiobowe wieści z 11 bit studios. Wiemy o którą grę chodzi
Technologie
PCF Group nie pozyskało finansowania. Co zrobi?