Ponad 23,6 mln zł przychodów wypracował Vivid Games do końca października bieżącego roku - wynika ze wstępnych wyników opublikowanych przez spółkę. To o ponad 160 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Zysk wzrósł po 10 miesiącach do 2,15 mln zł. Vivid Games podkreśla, że tylko w październiku wypracował ponad 2,1 mln zł przychodów i 130 tys. zysku netto. Narastająco sprzedaż bydgoskiej spółki sięgnęła 23,6 mln zł, a zysk netto przekroczył 2,15 mln zł. Prognoza na 2020 r. zakładała wypracowanie 19 mln zł przychodów i 3 mln z zysku netto.
– Jesteśmy bliscy realizacji prognozy również na poziomie zysku netto. Czy będzie to poziom zbliżony do przewidywań czy nieznacznie poniżej w dużej mierze zależy od kampanii marketingowych „Knights Fight 2" i „Real Boxing 2" – informuje Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.
Studio podkreśla, że jego celem strategicznym na najbliższe lata jest powiększanie portfolio gier o 2-3 wysokiej jakości produkty segmentu mid-core oraz dużą liczbę gier z segmentu casual rocznie. Tytuły z obu segmentów będą produkowane wewnętrznie, zlecane zewnętrznym producentom lub pozyskiwane za pośrednictwem programu wydawniczego.
– Wydaje się, że problemy są już przeszłością. Rozpoczęliśmy szósty kwartał z rzędu z dodatnimi wynikami finansowymi. Bieżący rok będzie najlepszy w historii pod kątem sprzedaży – przekonuje prezes Kościelny.
Vivid Games jest spółką publiczną, notowaną na GPW. Ma biura w Bydgoszczy i Warszawie.