Przychody poszły w górę o ponad 80 proc. w ujęciu rok do roku do 49,2 mln zł, EBITDA wyniosła 29,6 mln zł wobec 16,7 mln zł przed rokiem, a zysk netto wzrósł do 13,6 mln zł z 4,7 mln zł. Tak znacząca poprawa to w dużej mierze efekt udanej premiery gry „Sniper Ghost Warrior Contracts 2", która odbyła się 4 czerwca.
Marek Tymiński, prezes CI Games podkreśla, że premiera przełoży się na wyniki za cały 2021 r. oraz na rezultaty kolejnych lat. Podkreśla, że tegoroczna premiera to najlepiej jak dotąd oceniana odsłona w serii, zarówno przez graczy jak i krytyków.
Najnowsza część snajperskiej serii w niespełna dwa miesiące przekroczyła próg rentowności. Od daty debiutu, do końca sierpnia 2021 r. gra sprzedała się w nakładzie ponad 560 tys. egzemplarzy. W planach jest dalszy rozwój serii.
CI Games podało, że w pierwszej połowie 2021 r. sprzedaż produktów na nośnikach fizycznych stanowiła 33 proc. sprzedaży ogółem. Grupa oczekuje, że w drugiej połowie 2021 r. udział sprzedaż cyfrowej w całości przychodów będzie się zwiększał i w związku z tym udział kosztów produkcji na nośnikach fizycznych w całości kosztów wytworzenia będzie się zmniejszał.
Największym projektem, który realizuje obecnie spółka, jest „Lords of the Fallen 2". Od czasu wydania pierwszej części, gra trafiła do ponad 10 mln graczy, a tytuły serii „Sniper Ghost Warrior" rozeszły się dotychczas w ponad 12,5 mln sprzedanych kopii.