To oznacza, że od początku roku spółka zarobiła już 22 mln zł przy 56,7 mln zł przychodów. W całym 2009 r. firma miała 29,6 mln zł sprzedaży i 12,6 mln zł straty netto. Inwestorzy bardzo pozytywnie zareagowali na komunikat spółki. Kurs zyskał w środę 16,6 proc., a papiery kosztowały po 19,92 zł – najwięcej w historii.
Dynamiczna poprawa wyników to efekt bardzo dobrej sprzedaży gry Sniper: Ghost Warrior, która miała premierę w czerwcu. Do tej pory kupiło ją 0,5 mln użytkowników. Do końca roku ich liczba może się zwiększyć o kolejne 0,2 – 0,3 mln. W przyszłym roku klienci mają nabyć kilkaset tysięcy egzemplarzy. – W I kwartale 2011 r. Sniper ukaże się w wersji na konsole PlayStation 3 – mówi Marek Tymiński, prezes City Interactive. Deklaruje, że celem spółki jest, żeby w ciągu roku od premiery Snipera kupił 1 mln klientów. Pierwotny plan zakładał, że sprzedaż będzie o połowę mniejsza.
Tymiński nie chce zdradzić, jakimi rezultatami City Interactive zakończy cały bieżący rok. – Jeśli nasze obroty w skali całego roku sięgną 90 mln zł, a są na to szanse, zarobek może się zbliżyć do 30 mln zł – oświadcza. Zastrzega, że nie jest to oficjalna prognoza. Nie wyklucza, że spółka zdecyduje się na jej publikację jesienią.Nie zgadza się z opiniami, że City Interactive nie uda się w przyszłym roku utrzymać tak dobrych wyników. – 2011 r. będzie jeszcze lepszy – zapewnia.
Potwierdza, że spółka pracuje nad kontynuacją Snipera. Zapowiada, że Sniper 2 od razu w wersji na trzy nośniki trafi na półki sklepowe w połowie 2011 r. Nie chce zdradzać, jakiej sprzedaży oczekuje. – Przykłady innych popularnych gier pokazują, że ich kontynuacje sprzedają się w liczbie o kilkadziesiąt procent większej niż pierwsza część – oznajmia.
[ramka][b]22 mln zł[/b] - wynosi skonsolidowany zysk netto City Interactive po ośmiu miesiącach. Do końca roku zarobek może wzrosnąć do 30 mln zł. W 2009 r. grupa miała ponad 12 mln zł straty netto[/ramka]