Publikację prospektu zaplanowano na jutro (14 października), a do debiutu ma dojść jeszcze w tym kwartale. Wartość oferty publicznej na razie nie jest znana. Spółka z emisji chce pozyskać środki na rozbudowę zespołu i produkcję trzech autorskich gier, których wydanie planuje do 2023 r.
- Mam tutaj na myśli „B17 Squadron", „Pizza Empire" oraz jeden niezapowiedziany tytuł, o którym więcej będziemy mogli powiedzieć już niebawem - wymienia Łukasz Dębski, prezes Big Cheese Studio.
Obecnie flagowym tytułem studia jest „Cooking Simulator", który został wydany 6 czerwca 2019 r. Spółka podkreśla, że mimo ponad dwóch lat obecności gry na rynku jej wyniki wciąż rosną, a ostatni debiut z końca lipca wersji na platformę VR jest najlepszym debiutem oraz najlepiej sprzedającą się grą VR w grupie PlayWaya. Obecnie wolumen podstawowej wersji tytułu przekroczył 700 tys. sprzedaży, a wraz z dodatkami 1,1 mln. Strategia firmy zakłada zwiększenie liczby premier własnych oraz rozwój segmentu wydawniczego.
- Wyniki finansowe Big Cheese Studio wykazują tendencję wzrostową. Przychody w 2019 r. miały wartość 7,6 mln zł, a w 2020 r. 11,5 mln zł, co oznacza wzrost r/r o 51,6 proc. Ponadto, spółka w 2019 r. wypracowała zysk netto w wysokości ponad 5 mln zł, a rok później w 2020 r. wartość wzrosła o ponad 62 proc. do ponad 8,2 mln zł. Spółka prowadzi aktywną politykę dywidendową oraz jest beneficjentem programu IP Box - mówił w niedawnym wywiadzie na łamach „Parkietu" szef studia.