Giełdowy producent gier komputerowych sprzedał już w cyfrowym kanale dystrybucji ponad 200 tys. kopii „Wiedźmina 2".
– To bardzo dobry wynik. Daleko lepszy, niż oczekiwaliśmy –komentuje Adam Kiciński, prezes CD?Projektu Red (dawniej Optimus). Ujawnia, że 35 tys. kopii znalazło nabywców za pośrednictwem GOG.com – platformy należącej do firmy. Marże w cyfrowym kanale są znacznie większe niż w sprzedaży tradycyjnej.
Nowa wersja
Kiciński nie zdradza, jaka jest łączna sprzedaż tytułu, który w wersji na komputery PC zadebiutował 17 maja. Przypomina, że dane o sprzedaży przez tradycyjne kanały spływają do spółki dopiero po zamknięciu kwartału. Do końca czerwca sprzedaż pudełkowa „Wiedźmina 2" przekraczała 750 tys. sztuk.
CD Projekt Red, żeby zwiększyć sprzedaż gry, przygotował?tzw. wersję 2.0, czyli udoskonalonego i wzbogaconego „Wiedźmina 2". Trafi do oferty jeszcze w tym miesiącu.
– Gdy wydaliśmy rozbudowaną wersję pierwszego „Wiedźmina", sprzedaż skoczyła i w krótkim czasie nabywców znalazło kolejne 200–300 tys. kopii – mówi Michał Kiciński, prokurent firmy. Dodatkową zachętą do nabycia „Wiedźmina 2.0" mają być nieco niższe ceny. Promocje szykowane są też w Internecie, w tym największym na świecie serwisie Steam.