Grzegorz Miechowski, prezes spółki, nie chce się wypowiadać, jakiej sprzedaży oczekuje. „Anomaly 2" w wersji na komputery PC zadebiutowało w połowie maja. Sprzedaż gry, według prezesa, prezentuje się przyzwoicie. Według niego „Anomaly 2" ma szanse powtórzyć sukces wcześniejszej gry z tej serii, czyli „Anomaly: Warzone Earth". – Jej sprzedaż, na wszystkie platformy, przekroczyła grubo 1 mln kopii – oświadcza. Szczególnie dużym wzięciem cieszyła się mobilna wersja tego tytułu. – Chcielibyśmy, żeby w przypadku „Anomaly 2" było podobnie – oznajmia Miechowski.
Deklaruje, że w przyszłości pozycja może też zostać wydana na konsole nowej generacji, w tym przede wszystkim PS4.
11Bit Studios, wbrew oczekiwaniom, nie zaprezentowało w Kolonii żadnych nowych tytułów. Prezes zapewnia jednak, że spółka intensywnie pracuje nad dwoma nowymi, dużymi grami, które powinny zadebiutować w 2014 r. – Tytuły, podobnie jak w przypadku gier z serii Anomaly, ciężko będzie zakwalifikować do konkretnego gatunku. Chcemy, żeby nasze produkty wyróżniały się na tle setek innych pozycji – mówi.
Deklaruje, że 11Bit Studios nie powinno mieć problemów z realizacją obniżonej kilka dni temu prognozy na 2013 r. Korekta tłumaczona była poślizgiem w premierze „Anomaly 2", która to gra miała pierwotnie zadebiutować pod koniec 2012 r. Plan zakładał, że przychody w 2013 r. wyniosą 12,7 mln zł a zysk netto 4,57 mln zł. Według nowych założeń tegoroczne obroty sięgną 5,23 mln zł, a zysk netto 2,03 mln zł. Po sześciu miesiącach sprzedaż ma wartość 2,51 mln zł, a zysk netto 0,4 mln zł.