Obecnie BoomBit pracuje nad dopracowaniem kolejnych tytułów GaaS, tj. Archery Club i Idle Monster Factor, których premierę zaplanowano na IV kw. Spółka finalizuje też prace nad grą Cooking Festival, której soft launch jest planowany jeszcze w bieżącym roku.

Wydatki na pozyskanie nowych graczy wyniosły we wrześniu 1,2 mln zł. Grupa optymalizuje nakłady na pozyskiwanie graczy oraz rozwija nowe kanały pozyskiwania, np. Google UAC. Obecnie prowadzi w nich pilotażowe projekty. Dodatkowo spółka zaczyna pozyskiwać więcej użytkowników, którzy nie dokonują zakupów w grach, ale są rentowni ze względu na rosnące przychody z reklam, podkreśla Boombit w komunikacie.

- Ta grupa użytkowników stała się dla nas bardziej atrakcyjna, ponieważ w ostatnich miesiącach poprawiliśmy monetyzację reklamową. Mniejsza łączna skala wydatków na pozyskiwanie użytkowników jest efektem prowadzonych przez nas optymalizacji. Po ich zakończeniu będziemy chcieli je zwiększać w kolejnych okresach – tłumaczy Marcin Olejarz, prezes firmy.

Cena akcji spółki wynosi 14,5 zł, a kapitalizacja przekracza 194 mln zł.