Podczas wtorkowej sesji przed południem notowania Artifeksu zyskują prawie 2 proc. do 16,7 zł. Na rynek trafił komunikat dotyczący wyników za lipiec. Potwierdzają one obserwowany od dłuższego czasu trend: biznes grupy mocno rośnie, a motorem wyników jest aplikacja „Unsolved”.

Grupa szacuje, że w sumie miała w lipcu 7,7 mln zł przychodów, co stanowi wzrost 155 proc. w ujęciu rok do roku i 13 proc. miesiąc do miesiąca. Koszt pozyskania graczy wyniósł 4,6 mln zł, co stanowi wzrost o 14 proc. miesiąc do miesiąca oraz 444 proc. rok do roku.

Czytaj więcej

Biznes Artifeksu się rozpędził

Sprzedaż w segmencie free-to-play wyniosła w lipcu 6,8 mln zł, rosnąc o 12 proc. miesiąc do miesiąca i 239 proc. rok do roku. W tym przychody z aplikacji „Unsolved” wyniosły 6,7 mln zł, co stanowi wzrost o 12 proc. miesiąc do miesiąca oraz o 263 proc. rok do roku.

Gry z segmentu HOPA wygenerowały w lipcu 813 tys. zł przychodów, co stanowi spadek o 16 proc. rok do roku oraz wzrost o 15 proc. miesiąc do miesiąca. Z kolei gry premium wygenerowały 28 tys. zł, co stanowi wzrost o 55 proc. rok do roku i 154 proc. miesiąc do miesiąca.