Zysk netto osiągnął poziom 10,6 mln zł a skonsolidowana sprzedaż spółki zwiększyła się w tym okresie o 65 proc., osiągając poziom 6,51 mln zł. Po trzech kwartałach bieżącego roku narastająco wyniki bydgoskiego game developera są już lepsze niż w całym 2014 r.

Dzięki nadzwyczajnemu zdarzeniu jednorazowemu spółka zyskała aktywo podatkowe na kwotę ok. 9 mln zł, dzięki czemu zysk netto grupy na koniec września wyniósł narastająco 12,4 mln zł. – Największy pozycją mającą wpływ na wynik netto grupy jest właśnie aktywo podatkowe powstałe na skutek transakcji wewnątrz grupy, które będzie amortyzowane w ciągu najbliższych pięciu lat – tłumaczy Roy Huppert, członek zarządu Vivid Games.

Narastająco bydgoski producent gier zwiększył sprzedaż o 53 proc., osiągając po trzech kwartałach poziom 14,5 mln zł (w całym 2014 r. było to 14,9 mln zł). Zysk operacyjny wzrósł do 3,91 mln zł (wzrost o 116 proc.), a wskaźnik EBITDA wyniósł 4,45 mln zł (wzrost o 100 proc. rok do roku). Jak zaznacza Huppert to najlepszy kwartał i rok w całej historii spółki. – Podwajamy wyniki, mimo że gros przychodów czerpiemy z pierwszej części Real Boxing – dodaje.

Teraz czeka nas premiera kolejnej odsłony gry Real Boxing. Będzie to oficjalna gra mobilna filmu Creed, wyprodukowanego przez MGM, Warner Bros. i New Line Cinema, którego premiera odbędzie się 25 listopada. W „Real Boxing 2 Creed" gracz wcieli się w rolę Adonisa Johnsona, głównego bohatera filmu, którego trenować będzie legendarny Rocky Balboa. Kolejne aktualizacje gry wprowadzą klasyczne pojedynki z kultowej serii filmów „Rocky", pozwalając graczom walczyć jako Rocky w legendarnych starciach przeciwko Apollo Creedowi, Clubberowi Langowi, czy Ivanowi Drago. – Dzięki partnerstwu z jedną z największych wytwórni filmowych i pozyskaniu najbardziej znanej bokserskiej licencji filmowej potencjał promocyjny i monetyzacyjny gry Real Boxing 2 jest bardzo wysoki. Gra jest również znacznie większa, bardziej dopracowana i ukierunkowana w stronę modelu free-to-play od pierwowzoru. Kampania promocyjna obejmuje swoim zakresem wiele działań zakrojonych na szeroką skalę. Wierzymy, że przygotowaliśmy się w sposób, który umożliwi nam osiągnąć światowy sukces – przekonuje Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.