Ile premier planujecie na ten rok? Czy będą to podobne liczby jak w latach poprzednich czy też nowych gier będzie mniej?
Jeśli spojrzymy na historię naszej firmy to zobaczymy, że kiedyś tych premier rzeczywiście robiliśmy bardzo dużo. Teraz natomiast, zgodnie z opublikowaną w 2017 r. strategią, idziemy w kierunku zakładającym, że premier będzie mniej, ale za to poszczególne tytuły będą większe. I rzeczywiście w tym roku planujemy ich kilka, ale te tytuły będą większe i lepiej dopracowane niż w poprzednich latach.
W ubiegłym tygodniu spółka pochwaliła się, że macie łącznie już ponad 300 mln pobrań gier, czyli w ciągu roku ta liczba wzrosła o około 100 mln. Jaką dynamikę zakładacie na kolejne lata? Czy może być podobna?
Mam nadzieję, że będzie rosła. Jeśli spojrzymy na historię, to zobaczymy, że dla nas zawsze styczeń jest takim magicznym miesiącem, w którym przekraczaliśmy ważne granice. Na przykład pierwszy milion to był styczeń 2013 r. Ostatnie lata pokazują, że te 100 mln w ciągu roku jesteśmy w stanie osiągnąć i mam nadzieję, że będziemy tylko i wyłącznie poprawiać wyniki.
A jak wygląda wasza współpraca z Google i Apple - która platforma ma najwięcej udziałów w pobraniach?