Według nowej strategii, zespół dedykowany tytułom mobilnym ma pracować nad co najmniej 2 nowymi prototypami miesięcznie. Kolejnym filarem działalności Fuero Games jest rozbudowa autorskiej technologii WhatTheBug.io, która automatyzuje testowanie gier mobilnych. Narzędzie jest ciągle rozbudowywane – w tym roku dodano obsługę najpopularniejszego silnika do tworzenia gier – Unity, a do końca 2021 roku oprogramowanie WhatTheBug.io będzie dostępne jako usługa w chmurze w tzw. formule Software-as-a-Service.
– Dzięki technologii WhatTheBug.io odciążamy testerów z najbardziej żmudnej i powtarzalnej pracy, a tym samym znacząco przyspieszamy proces testowania gier mobilnych co przedkłada się na zmniejszenie kosztów produkcji. Już teraz rozwiązanie jest dostępne w wersji próbnej, a spółka rozpoczyna wdrożenia wśród pierwszych firm – mówi Stanisław Fiedor, prezes Fuero Games.
W międzyczasie powstaje też pierwsza produkcja spółki na konsole i komputery osobiste. "Bushy Tail", która wyjdzie na wszystkie najważniejsze platformy.