PlayWay miał 128,04 mln zł zysku netto, 52,34 mln zł zysku EBIT w II kw. 2020 r.

PlayWay odnotował 128,04 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w II kw. 2020 r. wobec 16,54 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Publikacja: 30.09.2020 08:27

PlayWay miał 128,04 mln zł zysku netto, 52,34 mln zł zysku EBIT w II kw. 2020 r.

Foto: Adobestock

Zysk operacyjny wyniósł 52,34 mln zł wobec 23,3 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 66,63 mln zł w II kw. 2020 r. wobec 32,98 mln zł rok wcześniej.

W I poł. 2020 r. spółka miała 149,21 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 28,13 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 101,87 mln zł w porównaniu z 55,44 mln zł rok wcześniej.

Wynik EBITDA w I poł. 2020 r. wyniósł 75,98 mln zł wobec 35,8 mln zł rok wcześniej.

"Istotny wpływ na wynik netto grupy [w I półr. br.] miał wynik na utracie kontroli w spółkach zależnych w kwocie 105 267 tys. zł. Grupa osiągnęła ponadto wynik na działalności operacyjnej w kwocie 75 646 tys. zł, co oznacza znaczący wzrost w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Wzrost ten spowodowany był przede wszystkim nowymi premierami i doskonałymi wynikami sprzedażowymi kluczowych tytułów oferowanych przez grupę" - czytamy w sprawozdaniu zarządu.

Przeprowadzona analiza wskazuje, że pandemia koronawirusa COVID-19 nie wpłynęła negatywnie na sprzedaż produktów grupy, a tym samym na sytuację finansową i wyniki finansowe, podano także.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w I poł. 2020 r. wyniósł 58,3 mln zł wobec 31,62 mln zł zysku rok wcześniej.

PlayWay, który w 2016 roku zadebiutował na rynku głównym GPW, to inkubator zespołów deweloperskich, które tworzą gry komputerowe i mobilne w oparciu o pomysły własne oraz pomysły opracowane w centrali spółki.

Technologie
Zwiastun nowego „Wiedźmina” ma już kilka milionów odsłon
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Technologie
Pogrom w grach. 11 bit studios ciągnie branżę w dół
Technologie
11 bit i PCF. Czy w grach dzieje się coś złego?
Technologie
Premier: TVN i Polsat na listę spółek pod ochroną
Materiał Promocyjny
Cyfrowe narzędzia to podstawa działań przedsiębiorstwa, które chce być konkurencyjne
Technologie
Hiobowe wieści z 11 bit studios. Wiemy o którą grę chodzi
Technologie
PCF Group nie pozyskało finansowania. Co zrobi?