„Cyberpunk” jak lot w kosmos

Zasięg dyskusji o grze za ostatnie 30 dni przekroczył pułap 1,1 mld internautów. To poziom normalnie zarezerwowany wyłącznie dla dużych wydarzeń, jak misje załogowe SpaceX - napisał na portalu LinkedIn, szef Brand24, Michał Sadowski.

Publikacja: 09.12.2020 15:11

„Cyberpunk” jak lot w kosmos

Foto: materiały prasowe

Rozpoznawalność „Cyberpunka" jest aktualnie wyższa niż 91 proc. marek na świecie.

Oficjalny debiut gry w Polsce odbędzie się  10 grudnia o godz. 1 w nocy. Emocje sięgają zenitu, o czym świadczy chociażby bardzo duża zmienność notowań kursu CD Projektu na warszawskiej giełdzie. Jeszcze w poniedziałek rano notował historyczne maksimum, a potem gwałtownie spadł. Wczoraj spadki były kontynuowane, natomiast dziś po południu dominuje już popyt. Około godz. 15 za akcję studia trzeba zapłacić 406 zł, co oznacza wzrost o prawie 3 proc. Wartość obrotów sięga 400 mln zł i jest najwyższa na rynku.

Oczekiwania wobec gry są bardzo duże. Jeszcze przed premierą statystki dotyczące zainteresowania nowym tytułem CD Projektu wyglądają imponująco.

"Zasięg dyskusji o Cyberpunk za ostatnie 30 dni przekroczył 1,1 miliarda internautów! To poziom normalnie zarezerwowany wyłącznie dla dużych wydarzeń, jak misje załogowe SpaceX, czy premiery nowych produkcji Star Wars. Genialny wynik! - napisał szef Brand24, Michał Sadowski na portalu LinkedIn.

Gra ukaże się 10 grudnia na PC, Xbox One, PlayStation 4 oraz Stadię. Wersje  na Xbox One oraz PlayStation 4 będą działały także na Xbox Series X|S oraz PlayStation 5. W przyszłości ukaże się również darmowa aktualizacja, dzięki której „Cyberpunk" będzie mógł w pełni wykorzystać potencjał konsol nowej generacji.

Na portalu Metacritic średnia ocena dla nowej gry polskiego studia wynosi aktualnie 91 pkt na 100 pkt.

Technologie
Zwiastun nowego „Wiedźmina” ma już kilka milionów odsłon
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Technologie
Pogrom w grach. 11 bit studios ciągnie branżę w dół
Technologie
11 bit i PCF. Czy w grach dzieje się coś złego?
Technologie
Premier: TVN i Polsat na listę spółek pod ochroną
Materiał Promocyjny
Cyfrowe narzędzia to podstawa działań przedsiębiorstwa, które chce być konkurencyjne
Technologie
Hiobowe wieści z 11 bit studios. Wiemy o którą grę chodzi
Technologie
PCF Group nie pozyskało finansowania. Co zrobi?