Wyniki w I półroczu wyniosły 22,2 mln zł przychodów, z czego 14,0 mln zł w samym II kwartale. To oznacza wzrost o 71 proc. względem I kwartału. Wzrost spowodowany jest przez rozwój i optymalizację istniejącego portfolio gier (m.in. Darts Clus, Tanks A Lot!), jak i premier nowych tytułów (m.in. Idle Coffee Corp).

Na poziomie wyniku operacyjnego i netto BoomBit osiagnął stratę, spowodowaną przede wszystkim ograniczoną liczbą wydań nowych gier, przy jednoczesnym istotnym wzroście wydatków na zdobywanie użytkowników, które przekładają się na wzrost przychodów w dłuższym okresie czasu. W ślad za wyższymi przychodami z gier GaaS, istotnie wzrosły koszty rev share. Grupa poniosła również znaczący wysiłek finansowy i organizacyjny związany z debiutem giełdowym.

W I półroczu spółka realizowała prace związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem oferty publicznej. Debiut na GPW odbył się 14 maja. Wartość oferty wyniosła 35,1 mln zł, a do spółki trafiło 23,2 mln zł.

W sierpniu BoomBit osiągnał najwyższe w historii miesięczne przychody w wysokości 5,5 mln zł, co było efektem m.in. rekordowych przychodów z gry Darts Club. Dodatkowo podpisana w lipcu umowa z ByteDance (TikTok) na dystrybucje gry Idle Coffee Corp daje spółce podstawy do dalszego wzrostu na trudnym rynku chińskim.