Budżet wydawcy na prace związane z grą może wynieść 16-24 mln USD. Ma to być produkcja z gatunku gier akcji, pod nazwą kodową „Dolpin”.
Na podstawie listu intencyjnego prace nad tym projektem mają być prowadzone w tzw. modelu work-for-hire, czyli pracy wykonywanej przez spółkę albo jej podmiot zależny na zlecenie i na rzecz wydawcy, w zamian za co deweloper będzie otrzymywał od wydawcy uzgodnione wynagrodzenie. Dokładny budżet gry nie jest znany, ale spółka szacuje, że wyniesie on łącznie między 16 a 24 mln USD. Produkt ma być oparty o prawa własności intelektualnej należące do wydawcy.
Czytaj więcej
Polska firma podpisała umowę produkcyjno-wydawniczą z Microsoft Corporation na wyprodukowanie dużej gry o nazwie kodowej „Project Maverick”.
List intencyjny przewiduje zakończenie prac deweloperskich w 2025 r. oraz wydanie gry na najbardziej rozpoznawalne platformy sprzętowe wirtualnej rzeczywistości obecne oraz przyszłe. Zdaniem analityków informacja o zawartej umowie ma charakter pozytywny.
To kolejna informacja o kontrakcie zawartym przez polską firmę. Kilka dni temu informowała o umowie produkcyjno-wydawniczej zawartej z Microsoft Corporation na wyprodukowanie dużej gry o nazwie kodowej „Project Maverick”. Łączny budżet Microsoftu przeznaczony na tę produkcję wynosi 30-50 mln USD.