- 27 mln zł przychodów z gier to zdecydowanie powód do zadowolenia. Wakacje to tradycyjnie nieco słabszy dla nas okres, jednak osiągane wyniki pokazują, że dzięki zdywersyfikowanemu portfolio gier oraz skutecznemu pozyskiwaniu użytkowników (tzw. user acquisition, UA- red.) jesteśmy w stanie utrzymać wysokie tempo niezależnie od okoliczności - komentuje Marcin Olejarz, prezes BoomBita. Dodaje, że największy wpływ na lipcowe wyniki miały „Hunt Royale” i gry z segmentu hyper-casual.
W zeszłym miesiącu studio zapowiadało zwiększenie skali wydatków na pozyskiwanie użytkowników „Hunt Royale”.
- Finalnie postanowiliśmy jednak jeszcze chwilę poczekać i bardziej skupić się na dalszej optymalizacji w obszarze monetyzacji - wyjaśnia prezes.
Analitycy wyniki BoomBita oceniają pozytywnie. DM BDM zwraca uwagę, że przychody po oczyszczeniu o koszty pozyskania użytkowników i prowizje platform urosły miesiąc do miesiąca do 9,34 mln zł, co jest najlepszym wynikiem w historii spółki. Dotychczasowy rekord z czerwca został przebity o 0,54 mln zł.
Czytaj więcej
Praca nad własnymi produktami, rozwijanie działu wydawniczego oraz nowych projektów – to filary biznesu giełdowej grupy.