KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | ||||||||||||
Raport bieżący nr | 30 | / | 2020 | |||||||||
Data sporządzenia: | 2020-06-10 | |||||||||||
Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
VIVID GAMES S.A. | ||||||||||||
Temat | ||||||||||||
Przyjęcie strategii na rok 2020 i lata następne. | ||||||||||||
Podstawa prawna | ||||||||||||
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | ||||||||||||
Treść raportu: | ||||||||||||
Zarząd Spółki Vivid Games S.A. w restrukturyzacji (dalej jako: „Spółka”, „Emitent”), informuje, że w dniu 10 czerwca 2020 Emitent przyjął strategię działalności na rok 2020 i lata następne, która zastępuje dotychczasową strategię działalności Spółki. Założenia przyjętej strategii to: - Efektywna produkcja i globalna dystrybucja gier mobilnych. - Zwiększanie zasięgu gier z zastosowaniem zyskownego marketingu. - Ciągłe zwiększanie satysfakcji i zaangażowania graczy, a w konsekwencji monetyzacji gier. - Zwiększanie przychodów z portfolio gier poza platformami mobilnymi we współpracy z zewnętrznymi partnerami. - Poszukiwanie i prototypowanie nowych konceptów gier. Celem strategicznym Spółki jest powiększanie portfolio gier o 2-3 wysokiej jakości gry segmentu mid-core rocznie oraz dużej liczby gier z segmentu casual. Gry z obu segmentów będą produkowane wewnętrznie, zlecane zewnętrznym producentom lub pozyskiwane za pośrednictwem programu wydawniczego. Głównymi kanałami dystrybucji będą sklepy Apple App Store oraz Google Play, natomiast wiodącym modelem biznesowym free2play - w zakresie mikropłatności oraz monetyzacji reklamowej. W ramach działań rozszerzana będzie sieć dystrybucji, testowane będą również nowe modele biznesowe, m.in. subskrypcja. Istniejące i przyszłe portfolio gier będzie eksploatowane we współpracy z zewnętrznymi partnerami na możliwie jak największej ilości platform sprzętowych, m.in. Nintendo Switch oraz PC. Kluczowe w dalszym rozwoju Spółki będzie poszukiwanie nowych konceptów gier przy jednoczesnej koncentracji na najlepszych tytułach w zakresie zwiększania metryk zadowolenia i zaangażowania graczy oraz monetyzacji i zwiększenia zasięgu (ilości pobrań) poprzez działania marketingowe (tzw. user-acquisition) co w efekcie prowadzić będzie do zwiększania przychodów ze sprzedaży. |
MESSAGE (ENGLISH VERSION) |
VIVID GAMES SPÓŁKA AKCYJNA w restrukturyzacji | ||||||||||||||||
(pełna nazwa emitenta) | ||||||||||||||||
VIVID GAMES S.A. | Usługi inne (uin) | |||||||||||||||
(skrócona nazwa emitenta) | (sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie) | |||||||||||||||
85-674 | Bydgoszcz | |||||||||||||||
(kod pocztowy) | (miejscowość) | |||||||||||||||
Gdańska | 160 | |||||||||||||||
(ulica) | (numer) | |||||||||||||||
+48 (52) 321 57 28 | ||||||||||||||||
(telefon) | (fax) | |||||||||||||||
(e-mail) | (www) | |||||||||||||||
9671338848 | 340873302 | |||||||||||||||
(NIP) | (REGON) |
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2020-06-10 | Remigiusz Kościelny | Prezes Zarządu |