25 listopada 10 najlepszych par studentów stanęło przed ostatnim problemem do rozwiązania w ramach konkursu współorganizowanego z Alliance of European Business Games. Spośród 10 rozwiązań wyłoniono trzy najlepsze, które później zostały zaprezentowane przed jury. Zwycięzcy za najlepsze rozwiązanie problemu dotyczącego branży telekomunikacyjnej i mediów w państwach skandynawskich otrzymali 1,5 tys. euro.

- Tegoroczna edycja zdecydowanie była sukcesem, mamy pozytywne opinie zarówno od partnerów wydarzenia jak i uczestników. Oczywiście chcemy aby projekt ciągle się rozwijał i liczymy na jeszcze większe zainteresowanie projektem za rok. Liczba uczestników była zgodna z naszymi założeniami, oczywiście liczymy że w przyszłych edycjach będzie jeszcze więcej zgłoszeń – komentuje Mateusz Piskorski, koordynator „SGH Business Game”.

Konkurs ze względu na uczestników z wielu krajów organizowany jest w formule zdalnej. Organizatorzy już zapowiadają, że do zespołu dołączyły kolejne osoby, które będą odpowiadać za kolejną edycję konkursu w przyszłym roku. „Parkiet” był patronem medialnym konkursu.