11 bit studios miało 22,89 mln zł zysku netto w 2022 r.

11 bit studios odnotowało 22,89 mln zł jednostkowego zysku netto w 2022 r. wobec 28,69 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka.

Publikacja: 23.03.2023 18:35

11 bit studios miało 22,89 mln zł zysku netto  w 2022 r.

Foto: materiały prasowe

Zysk operacyjny wyniósł 19,98 mln zł wobec 30,03 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk EBITDA wyniósł 25,87 mln zł wobec 38,95 mln zł zysku w tym ujęciu rok wcześniej.

Przychody ze sprzedaży sięgnęły 74,21 mln zł w 2022 r. wobec 70,12 mln zł rok wcześniej.

"W 2022 roku 10 największych partnerów sprzedażowych spółki odpowiadało łącznie za 94,18% przychodów z gier - są to m.in.: Valve (Steam), Netflix, Nintendo, Sony i Microsoft. Przychody uzyskane za pośrednictwem żadnego z nich nie przekraczają 50%" - czytamy w sprawozdaniu.

Wzrost kosztów usług obcych w 2022 roku, porównaniu z 2021 rokiem, był konsekwencją istotnie wyższych przychodów ze sprzedaży gier tworzonych przez zewnętrznych deweloperów, przede wszystkim "Moonlightera" (dzięki umowie z Netflix'em), podano.

"2023 rok dla 11 bit studios zapowiada się nadzwyczaj pracowicie. Będzie to dla nas czas dowożenia obietnic, a jednocześnie realizacji ważnego etapu wyznaczonej kilka lat temu strategii. Pełną parą prowadzone będą produkcje 'Frostpunka 2', 'The Alters' i 'Projektu 8' (nazwa kodowa) co wiązało się będzie z dodatkowymi rekrutacjami" - napisał prezes spółki Dariusz Marszał w liście do akcjonariuszy.

11 bit studios to producent gier na platformy stacjonarne i mobilne. Spółka przeniosła się z NewConnect na rynek główny GPW w 2015 r. Ma na koncie takie tytuły, jak: "Anomaly", „This War of Mine" i "Frostpunk" 11 bit studios prowadzi też program wydawniczy 11 bit publishing, w ramach którego, wydała m.in. gry "Moonlighter" i "Children of Morta".

Technologie
Zwiastun nowego „Wiedźmina” ma już kilka milionów odsłon
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Technologie
Pogrom w grach. 11 bit studios ciągnie branżę w dół
Technologie
11 bit i PCF. Czy w grach dzieje się coś złego?
Technologie
Premier: TVN i Polsat na listę spółek pod ochroną
Materiał Promocyjny
Cyfrowe narzędzia to podstawa działań przedsiębiorstwa, które chce być konkurencyjne
Technologie
Hiobowe wieści z 11 bit studios. Wiemy o którą grę chodzi
Technologie
PCF Group nie pozyskało finansowania. Co zrobi?