| Mając na uwadze zapewnienie przejrzystej i efektywnej polityki informacyjnej, Zarząd Ten Square Games S.A. informuje, że szacunkowe skonsolidowane płatności użytkowników w grach (bez uwzględnienia przychodów odroczonych w czasie) Grupy Kapitałowej Ten Square Games w drugim kwartale 2022 roku wyniosły 122,9 mln PLN. W szacunkowej kwocie płatności 83,0 mln PLN odnosi się do płatności wygenerowanych przez grę Fishing Clash (wyłączając przychody licencyjne z Chin), co stanowi ok. 67,5% skonsolidowanych przychodów. Kolejne 25,0 mln PLN (20,3%) odnosi się do płatności w grze Hunting Clash. Spółka dostosowała się do dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych powodowanych zakończeniem lockdownu, utratą graczy w Rosji i na Białorusi, globalnym wzrostem inflacji oraz wyższymi kosztami pozyskania graczy w segmencie gier mobilnych, co miało swój istotny wpływ na wyniki osiągnięte w maju br. Pozytywne efekty wprowadzonych przez spółkę zmian widoczne są w wynikach czerwca 2022, kiedy łącznie płatności Fishing Clash i Hunting Clasha wzrosły o 14,2% w porównaniu z majem 2022. Płatności w poszczególnych miesiącach wyniosły odpowiednio: - kwiecień 2022: 43,5 mln PLN, w tym Fishing Clash (bez przychodu licencyjnego z Chin) – 30,0 mln PLN a Hunting Clash – 8,6 mln PLN. - maj 2022: 37,5 mln PLN w tym Fishing Clash (bez przychodu licencyjnego z Chin) – 24,5 mln PLN a Hunting Clash – 8,0 mln PLN. - czerwiec 2022: 42,0 mln PLN, w tym Fishing Clash (bez przychodu licencyjnego z Chin) – 28,6 mln PLN a Hunting Clash – 8,5 mln PLN. Zarząd informuje również, że niniejszy raport zawiera dane wstępne, które mogą różnić się od danych ostatecznych. Ostateczna informacja o przychodach ze sprzedaży, w tym w szczególności z uwzględnieniem przychodu odroczonego w czasie, będzie opublikowana w skonsolidowanym raporcie okresowym. Najbliższym raportem okresowym przekazywanym przez Spółkę jest skonsolidowany raport półroczny za okres zakończony 30 czerwca 2022 roku, który zostanie opublikowany 5 września 2022 roku. | |