Plan zakładał, że przychody w bieżącym roku wyniosą 12,7 mln zł, a zysk netto 4,57 mln zł.

Według nowych założeń tegoroczne obroty producenta gier komputerowych wyniosą 5,23 mln zł, a zysk netto 2,03 mln zł. Po sześciu miesiącach sprzedaż ma wartość 2,51 mln zł, a zysk netto 0,4 mln zł. To oznacza, że plan roczny został wykonany odpowiednio w 48 i 19,7 proc. Zarząd tłumaczy zmianę celów finansowych opóźnieniami w wypuszczaniu na rynek kolejnych tytułów.

Druga połowa roku ma być znacznie lepsza. Technologiczna spółka liczy na dobrą sprzedaż gry „Anomaly 2", która zadebiutowała 15 maja. Tytuł jeszcze w tym roku trafi na kolejne platformy, w tym na urządzenia mobilne z systemami iOS (Apple), Android oraz Blackberry.

Warto przypomnieć, że 11bit Studios nie po raz pierwszy w swojej giełdowej historii (spółka zadebiutowała na alternatywnym parkiecie na początku 2011 r.) odwołuje roczne cele finansowe. Jesienią 2012 r. firma obniżyła plan przychodów na poprzedni rok do 3,05 mln zł (pierwotnie obiecywała, że obroty sięgną 6,6 mln zł). Zysk netto pozostał bez zmian: 1,74 mln zł.  Władze 11bit Studios tłumaczyły to poślizgiem w premierze gry „Anomaly 2", która początkowo miała zadebiutować już w poprzednim roku. Ostateczne wyniki za 2012 r. okazały się jeszcze gorsze. Sprzedaż co prawda wyniosła 3,35 mln zł (110 proc. planowanych, po korekcie), ale zysk netto tylko 1,34 mln zł. To oznacza, że prognoza w tym obszarze została zrealizowana tylko w 77 proc.