– Vivid Games oferował w ofercie publicznej do 2 mln nowych akcji. W transzy inwestorów indywidualnych 906 inwestorów złożyło zapisy na łącznie blisko 1 958 068 akcji – podała spółka w komunikacie. Z nieoficjalnych informacji „Parkietu" wynika, że w transzy inwestorów instytucjonalnych zapisy znacznie przekroczyły pulę oferowanych akcji.
– Cieszymy się, że tak wielu inwestorów zaufało spółce i strategii jej rozwoju na najbliższe lata. Z naszej strony mogę obiecać, że dołożymy wszelkich starań, żeby inwestycja w nasze papiery przyniosła jak największą stopę zwrotu. Myślę, że już najbliższe miesiące udowodnią, że była to dobra decyzja – podkreśla Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.
Bydgoski producent gier na smartfony, notowany od połowy 2012 r. na NewConnect, w wyniku emisji pozyskał około 10 mln zł. Firma, która jeszcze w tym roku chce wejść na główny parkiet, środki te planuje przeznaczyć na nowe gry („Street Fighting" oraz „Real Casino"), a także wejście w segment wydawniczy i akwizycje.
Najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest „Real Boxing", który trafił do blisko 20 mln odbiorców. W połowie 2014 r. doszło do premiery gry „Godfire: Rise of Prometheus".
Teraz Vivid Games szykuje się do premiery kolejnej flagowej gry – „Real Boxing 2". Spółka uruchomiła oficjalną stronę internetową gry, zapowiadającą początek kampanii marketingowej oraz dającą przedsmak nowego tytułu. Start pełnej wersji strony oraz początek globalnych działań promocyjnych zaplanowany jest na początek sierpnia, podczas największych targów elektronicznej rozrywki w Europie – Gamescom w Kolonii.