| Zarząd Creepy Jar S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej „Emitent”) niniejszym przekazuje do publicznej wiadomości wstępne wybrane wyniki finansowe Emitenta: Dane za 3 kwartał 2021 r.: - przychody ze sprzedaży: 14,1 mln zł wobec 7,6 mln zł w 3 kw. 2020 r., (wzrost o 86% r/r), - zysk z działalności operacyjnej: 9,9 mln zł wobec 1,0 mln zł w 3 kw. 2020 r., (wzrost o 890% r/r), - zysk netto: 9,1 mln zł wobec straty netto w wysokości 0,3 mln zł w 3 kw. 2020 r.; Dane narastająco za 3 kwartały 2021 r.: - przychody ze sprzedaży: 35,3 mln zł wobec 30,6 mln zł w 1-3 kw. 2020 r. (wzrost o 15,4 % r/r), - zysk z działalności operacyjnej: 23,3 mln zł wobec 21,2 mln zł w 1-3 kw. 2020 r. (wzrost o 9,9% r/r), - zysk netto: 21,1 mln zł wobec 15,8 mln zł w 1-3 kw. 2020 r. (wzrost o 33,5% r/r), Stan środków pieniężnych: 49,9 mln zł na dzień 30 września 2021 r. wobec 38,1 mln zł na dzień 30 czerwca 2021 r. Osiągnięte przez Emitenta wyniki finansowe w 3 kw. 2021 r. wynikały przede wszystkim z wysokiej sprzedaży gry Green Hell na platformie STEAM oraz konsolach Sony PlayStation i Microsoft Xbox. W analizowanym okresie łączna sprzedaż brutto gry Green Hell na platformach STEAM, Sony PlayStation i Microsoft Xbox (wersje gry, do których Emitent posiada prawa wydawnicze) wyniosła ponad 312 tys. kopii, z czego 138 tys. kopii na konsolach PlayStation i Xbox. Narastająco za 3 kw. 2021 r. łączna sprzedaż brutto na ww. platformy wyniosła 951 tys. kopii, z czego ponad 254 tys. kopii na konsolach PlayStation i Xbox. Jednocześnie Emitent informuje, że w oparciu o wstępne dane sprzedażowe dostępne na dzień niniejszego raportu, szacunkowa sprzedaż brutto Green Hell na ww. platformy od początku 2021 roku wyniosła 1.076 tys. kopii, z czego 295 tys. sztuk stanowią egzemplarze przeznaczone na konsole PlayStation i Xbox. Emitent zastrzega, że powyższe dane mają charakter szacunkowy, a ostateczne wyniki finansowe za 3 kwartał 2021 r. wraz z danymi porównywalnymi zostaną przekazane w raporcie okresowym, który zostanie opublikowany w dniu 29 listopada 2021 r. | |