KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr49/2021
Data sporządzenia:2021-11-29
Skrócona nazwa emitenta
VIVID GAMES S.A.
Temat
Aktualizacja strategii rozwoju na lata 2022-2025
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd Spółki Vivid Games S.A. (dalej jako: „Spółka”, „Emitent”), informuje, że w dniu 29 listopada 2021 roku Zarząd Emitenta przyjął, a Rada Nadzorcza zatwierdziła zaktualizowaną strategię rozwoju spółki na lata 2022-2025. Przyjęta strategia odzwierciedla priorytety kluczowe dla rozwoju działalności operacyjnej Vivid Games. W okresie od 2022 do 2025 roku podstawowym przedmiotem działalności Emitenta pozostanie produkcja i wydawnictwo gier mobilnych free-to-play w modelu Game as a Service (GaaS - gra jako usługa). Dla osiągnięcia poniższych założeń Spółka podejmuje inwestycje w uczenie maszynowe, analitykę oraz płatne pozyskiwanie użytkowników, jako obszary kluczowe dla wspierania efektywnej monetyzacji gier. Rozwój Spółki oprze się na trzech filarach działalności: I. Rozwój tytułów z obecnego portfolio II. Stworzenie nowej gry na bazie meta-gry Real Boxing 2 III. Publishing nowych tytułów w podziale na 2 linie portfolio: - symulatory walki i gry sportowe - gry casual oraz mid-core games Cele zaplanowane do zrealizowania w ww. obszarach w latach 2022-2025 to: I. Rozwój tytułów z obecnego portfolio Cel 1: Wyskalowanie przychodów z Real Boxing 2 do poziomu ponad 1M USD miesięcznie do końca 2023. Cel 2: Rozwój drugiego z tytułów z obecnego portfolio do poziomu ponad 1M USD miesięcznego przychodu do 2025. Cel 3: Rozwój jednego z tytułów z obecnego portfolio do poziomu 0,3M USD miesięcznego przychodu w okresie do 2025. II. Stworzenie nowej gry na bazie meta-gry Real Boxing 2 Cel: Wydanie w 2023 roku nowej gry własnej stworzonej na podstawie meta-gry Real Boxing 2. III. Publishing nowych tytułów: - w linii symulatory walki i gry sportowe: Cel 1: Pozyskanie nowych tytułów w tej kategorii, w tym jednego, który do 2025 osiągnie poziom ponad 1M USD przychodu miesięcznie. Cel 2: Pozycjonowanie się jako wydawcy gier w kategoriach symulatory walki i gry sportowe. - w linii gry casual oraz mid-core games: Cel 3: Wprowadzenie do portfolio do 2025 dwóch nowych gier na poziomie 0,3M USD przychodu miesięcznie i rozpoczęcie skalowania ich do poziomu 1M USD przychodu miesięcznie poprzez sprawnie działający UA. Realizacja powyższych celów powinna przełożyć się na następującą strukturę portfolio gier Spółki w 2025 roku: - co najmniej 3 gry o miesięcznych przychodach powyżej 1M USD każda, - co najmniej 3 gry o miesięcznych przychodach powyżej 0,3M USD każda. W załączeniu do niniejszego raportu Emitent przesyła prezentację przybliżającą przedstawione wyżej założenia.
Załączniki
PlikOpis
Strategia działalności 2022-2025 fin.pdfPrezentacja strategii 2022-2025
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
VIVID GAMES SPÓŁKA AKCYJNA
(pełna nazwa emitenta)
VIVID GAMES S.A.Usługi inne (uin)
(skrócona nazwa emitenta)(sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie)
85 - 092Bydgoszcz
(kod pocztowy)(miejscowość)
Ogińskiego2
(ulica)(numer)
+48 (52) 321 57 28
(telefon)(fax)
[email protected]www.vividgames.com
(e-mail)(www)
9671338848340873302
(NIP)(REGON)
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2021-11-29Jarosław WojczakowskiPrezes Zarządu
Strategia działalności 2022-2025 fin.pdf